۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۲۱

مسئول روابط عمومی ستاد کنگره ملی شهدای قم:

حضور خبرنگاران در پوشش برنامه های کنگره ملی شهدای قم جهادگونه بود

حضور خبرنگاران در پوشش برنامه های کنگره ملی شهدای قم جهادگونه بود

قم- مسئول روابط عمومی ستاد کنگره ملی شهدای قم با اشاره به انعکاس اخبار کنگره از سوی ۸۰ رسانه اظهار داشت: حضور خبرنگاران در پوشش برنامه های کنگره ملی شهدای قم جهادگونه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد نامداری بعد از ظهر شنبه در نشست خبری کنگره ملی شهدای استان قم که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم اهالی رسانه از همان ابتدای آغاز به کار فعالیت ستاد، فعالانه در عرصه اطلاع رسانی برنامه‌های ستاد کنگره ملی شهدای استان قم حضور داشتند و در عرصه جهاد تبیین ایفای نقش داشتند.

مسئول روابط عمومی ستاد کنگره ملی شهدای استان قم عنوان داشت: تلاش شد تا برنامه ریزی ها به گونه‌ای باشد که برای تمامی اجلاسیه های مهم و برنامه‌های شاخص ستاد ملی کنگره نشست‌های خبری با حضور اهالی رسانه برگزار شود که در طی این مدت ۱۵ نشست خبری برای تبیین برنامه‌ها برگزار شده است.

وی عنوان داشت: ستاد خبری نیز در مجموعه ستاد ملی کنگره شهدای استان قم شکل گرفت که در طی این مدت بیش از ۴۰۰ خبر، ۱۰۰ گزارش تصویری و ۹۰ ویدئو از برنامه‌ها مختلف تهیه و انتشار یافته است.

نامداری افزود: با رصد و پایش صورت گرفته بیش از ۸۰ رسانه در سطح ملی، استانی به صورت برخط، مکتوب و رسانه‌های فضای مجازی اخبار کنگره ملی شهدای استان قم را پوشش دادند و در این راستا صداوسیمای مرکز قم نیز همکاری مطلوبی با ستاد کنگره ملی شهدای استان داشته باشد.

مسئول روابط عمومی ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم در راستای انعکاس برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم ابراز امیدواری کرد تا با حضور جهادی اهالی رسانه در روز برگزاری کنگره که پنجشنبه هفته جاری در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود شاهد پوشش حداکثری اجلاسیه پایانی نیز باشیم.

کد خبر 5631339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha